Saturday, September 3, 2011

Over . Its over eh .

Antara aku ngn Muhammad Nasfareel dh xde pape lagi. semua dugaan en ?
Erm kalau rse nk kwn , jgn la cpl ngn aku . Bile aku dh start syg die , die mula buat perangai .
Aku xpnh carik psl ngn die . Aku xpnh pkse2 die . Sbb aku taw die nk exam . Die ckp die lagi selesa nk kawan ngn aku . Aku paham la fareel . Aku rse cm die ade mkwe lain. Xpe la . Kalau ade jodoh , Insya Allah jmpe lagi as a cpl . Tapi serius susah nk lps kn de . Bnyk sgt2 kenangan aku ngn die .Ak cuma dpt berharap supaya aku dpt cpl ngn die balik . Tu je aku harap kn. Tapi jodoh pertemuan smua di tangan Tuhan en . KIta hnya dpt merancng smua nie . Tu je kita mmpu buat tapi DIA lagi berhak menentukan . Aku redha ngn ape yg aku lalui nie . Mungkin aku dpt knl mcm mne rse nye cpl time muda2 nie en . Hehe . InsyaAllah fareel , if ade jodoh kite jdik gf and bf lagi eh . Insya Allah . sye doakan awk hepi slalu . Good Luck in exam eh . Do the best and be the best among the best . HEHE . Aku syg muhammad nasfareel bin mohd azmi ;D

1 comment: